Meri-irem19 Kizlar 8 haftalık hamileyim eşimle kan uyuşmazlığın var ben Arh (-)negatif eşim Arh(+) pozitif herhangi bi sıkıntı olur mu hastaneye ne zaman gitsem doktora söylemeyi unutuyorum benim durumumda olan hamişler var mı korkmam gerekli mi ?
Beyza9197 Meri-irem19 hayır canım sıkıntı olmuyor benle eşimdede var 24 haftada sanırım igne oluyorsun bide cocuk dogunca negatifse yüne igne oluyorsun pozitifse olmuyorsun igneyle düzeliyor yani
Milena20 Meri-irem19 tabi bildirin mutlaka testler yapılıyor çünkü ileriki aylarda duruma göre kan uyuşmazlığı iğnesi oluyorsunuz bi aksilik olmazsa 28. Haftada vuruyorlar bir de doğumdan hemen sonra
Semaykuntt Meri-irem19 28.haftada özel bir iğne vuruluyorsun gebelikte yapılan iğne 3 ay bebeği koruyor doğumdan ertesi gün yapılan iğne ise 3 ay seni koruyor kan ayrıştırıcı
Derya933 Meri-irem19 canım bunu doktoruna söylemen lazım. Eşim ve bende de var. Bebeğimin de iki hafta önce öğrendik pozitif. Şuan sağlıklı bir problem yok çok şükür 🙏🏻 28. Haftada iğnesini olucam .
Deletedmom314 Benimde uyuşmazlık var. Kanaman olursa hemen gidip iğnesini vurdurman gerekiyor onu mutlaka takip et ve önemli bi konu gerekirse alarm kur unutma söyle doktoruna kuzum.
Naren1 Meri-irem19 eşimle benimde kan uyuşmazlığı var 28. Haftamdayım bugün tahlil verdim yarın göstercem
Guni1- Meri-irem19 kan grup durumumuz bile aynı sizinle. ilk doğumda sorun değil 2.doğumda önemli derler hep benim doktorumda öyle dedi 28.haftada risk olursa iğne yapıyorlar. Siz yinede doktorunuzu bilgilendirin.