Canım anneler;
Karnımın sağ tarafı sadece yatar pozisyondayken acıyor. Ağrı ya da batma gibi bişey değil,tenimde hissettiğim bi acı. Sanki cimcirilmiş gibi 🙈 Nasıl tarif edeceğimi de bilemedim. Soluma yatınca yok. Yatakta doğruluyorum,elimle yokluyorum bu sefer geçmiş oluyor. Tecrübe edinen ve sebebini bulan varsa benide aydınlatsın lütfen 🌸