Defnearya Hamişlerimm merhaba 😍 öncelikle rabbim sag salim bebişlerimizi kucagımıza almayı nasip etsin 🤲 kaçıncı haftada sezeryana alıyorlar, kimler kaçıncı haftada girdi sezeryana
mankenhamile Defnearya ben tam 39.haftada gireceğim yani aslında 40.hafta sayılıyor doktorum öyle dedi uygulama 39 dese de.
Yasemin-ya Defnearya isteğe bağlı olursa önceden karar verip 38 de alıyorlar ben son ana kadar beklemek istedim baktık gelmiyor 39+6 da girdim