cgelmas Doktor söyledi cinsiyeti ama kağıda yazdırdım acaba beklesem mi🥰🥰 12+4 ultrasona göre ama sata göre 11+4😊
Babyy1S cgelmas bnce bekleyin bi kac doktora daha gidin derim cnkü hafta olarak erken ve doktor yanilmış olabilir ben 4 tane doktordan aynısini duyana kadar kesinlestirmedim ve değismedi
Mervetekmn cgelmas benım 19+2 de gittim çıkıntı var ama kordonda olabılır dedi net bişe diyemedı oyuzden 20.haftadan sonra tam net oluyormus
cgelmas kerimannesi yaptırdım ultrasonda bir şey çıkmadı kanda dedi sorun olmaz bisey çıksa da bu sonuçla dedi takılma dedi doktorum
Busbus58 kerimannesi bende yaptırmayacağım ama bu tamamen kişisel tercih . Bence kimseyi direk yaptırmayın diye etkilemeyiniz⚠️
kerimannesi nilsmother insanın icine korku koyuyorlar bugun bnde test sonucumu ogrenmeys gittim herseyim normlmis ama down riski dusukte olsa varmis ama kesin sinuc degilmis bana 3 lu testi onerdi orda kesin sonuc varmis karnimdan sıvı almalari gerekiyormus o sıvıyı alirsalarda düşük orani yuksekmis dr ebe diyor ki oyle bisey varsa hemen aldiriz bebegini bisey olmaz diyo yine olur cocuk diyo ve sonuc ne olursa olsun bir tedaviside yokmus
ece_2206 cgelmas benim de ultrasonumda sorun çıkmadı doktor hersey yolunda dedi kan sonucunu cuma alacağım daha önemli olan ultrason sanırım :)
kerimannesi cgelmas bendede ultrason da hic bisey yok kanda normal sadece biri dusukmus dusuk risli Down olabilir diyo aldır dedi 3 lu test onerdi ondanda sivi alcaklarmis ve düşük riski cok yuksek ve yap diyo
nilsmother cgelmas eveeettt ultrasonda bakıyordu Bn sormadan söyleyverdi yaaaa demişim😅 gözlerim doldu elim ayagıma dolaştı gibi oldu garip Bi hiss🥰👶🏻
cgelmas nilsmother yaa Çok farklı çok özel çok ayrı bi duyguuuymuş🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin🤲 Tabi bizlerde sağlıcakla alalım kucağımıza😇😇😇
nilsmother cgelmas amiiin amiin inşallah 3 yil sonra oldu bizim bilirim bu hasreti hamd olsun nasip oldu kimseye yaşatmasın Allah evlat hasretini💗
cgelmas nilsmother benimde bir tane düşüğüm var:( Allah nasip eder inşallah kucağımıza almayı sağlıcakla canım 🤲💞💞💞
cgelmas ece_2206 evet bana takılma dedi ultrasonda her şey iyi dedi bence de takılmamalı burda gördüğüme göre herkese yüksek risk çıkıyor
babyackgz cgelmas ikili taramada erkek dendi bana %60 13.haftalıktım üstelik 16.haftalda tekrar gittim ve %99.9 kız olduğunu öğrendim
cgelmas babyackgz aaaa şu an hiç bakasım gelmedi kağıda. Kendi doktorunuz mu baktı ? Perinatolog baktı bana
babyackgz cgelmas kendi doktorum bakmadı başka bir doktora yönlendirmişti doktorum orda yaptırdım ama bana zaten %60 demişti yani o yüzden de aa erkek galan diyip şartlamamıştım kendimi zaten aşırı derecede kız hissediyordum, yanılmadım ☺️🙈