Nurseda57 29+5 Deletedmom328 29+5 haftalığım normalde ama doktorda 31+5 çıkıyorum bebek önden gidiyor yapsam şimdiden sıkıntı olur mu acaba. Burda okudukça doğum hikayelerni korkuyorum yürüyüş yapamıyorum ağrım oluyor en azından onda yuvarlanırım sağ sola ☺️