Masal20201995 Merhaba 24. Haftama girmiş bulunmaktayım bebeğimin hareketlerini göbeğimin yukarısında hissediyorum artık normal bişey mi bu daha bir haftaya kadar aşşağıda hissediyordum
Masal20201995 Zelall ben yemek tatlı yediğim zaman baya bi hissediyorum kilolumusunuz acaba bağzı anneler kilodan da hissedemiyormuş