Kızlar 9 haftalık gebeyim. Yediğim boğazıma düğüm oluyo sanki. Mideme oturuyo 1 lokma yesem sanki dünyaları yemişim gibi şişkinlik afedersiniz geğiremiyorum geğirebilsem rahatlıcam oda olmuyo. Boğazım yediklerim sanki midem desen şiş oysaki zten bulantıdan bişey bile yiyemyorum ama dünyaları yemiş gibi şişim aranızda böyle olup çare bulan varmı🤦♀️🤦♀️