Alfabeta ben bundan dolayı illallah etmiştim doğru tutturamadım üstüne ucu çıkmadı çıksın diye pompaladım daha da yara oldu kapandı hiç görünmedi çocuk aç kaldı sonra şırınga ucu ile denedim çıkarmayı nette görürsün araştırsan nasıl yapılacağını öyle öyle denedim ama yara olduğu için yine çıkaramadım en son doğru pozisyon da emzirmeyi denedim bütün acılarıma yarama rağmen o şekilde eme eme ucu 3. Ayı buldu çıkması inşallah sizde öyle olmaz masaj yapın sürekli bana öyle demişti doktorun hamileyken yapmamıştım ben ciddiye almamıştım başıma bunların geleceğini bilmiyordum☺️🥴🤷🏼♀️