1PrensAnnesi bizde doktorum bile miyom oldugunu bilmiyordu bebeği alırken görmüş hemen eşime kagıt imzalatmıs alalım diye sagolsun devlet hastanesi olsa tınlamazdı bile
Ewet doktorunuzla görüşün sezaryen da alsın inşallah cnm Cıkmaz kalbini ferah tut benim ilk daha daha doğrusu 5 ci de yasayan ilk 1 yasına girsin bende yapacam inşallah 2 yi