Bazı bebek çok hareketli oluyor bazısı daha sakin. Benim ki de hareketli olanlar. Sizin haftalarınızda internetten baya araştırma yapmıştım hareketli bebekle ilgili, hep az hareketli olanlarla ilgili yorumlar yapılmış, hareketli olması genel olarak iyi birşey sanırım. Şuan 34+5im. Kaburgalarıma ve kasıklarıma bol bol darbeler alıyorum ve canım yanıyor. Hem bunu hissetmek güzel hemde can yakıcı.. 😊😀