Bu programa göre 3hafta 2 günlük ama ne kan ne idrar cıkmıyor garanti olması için adet gunumu bekliyorum 6 gün kaldı . Karın ve kasık agrılarım baş dönmesi çok oluyor yorgunluk oluyor kendimi direk gebeliğe odaklamadım hastaneye gittim ama hıcbır sorun görünmüyor tek sebep hamılelık duruyor ne diyorsunuz?