Herkese merhaba.sizlere bişey danışmak istiyorum.23+3 haftalık hamileyim.malum kurban bayramindan çıktık evde kendi hayvanimizin iskembesi var çorba yapıp içmek istiyorum bebeğe bı zarari var mı yok mu bilmiyorum.konu hakkında bilgisi olan yazarsa sevinirim