Suailesi ben son haftalarda hep kasıklarımda vajinanın kenarlarında ağrı hissederdim yürümekte bile zorlanırdım o ağrılardan.Ben bikere çok şiddetli yalancı sancı yaşadım hatta onda da yalancısı böyleyse gerçeğine nasıl dayancam demiştim.2 saat boyunca karın ağrısından bel ağrısından kıvrandım ağladım bu arada 3-4 kere büyük tuvaletimi yaptım ve 2 kere istifra etmiştim.2 saat sonra hepsi geçmişti.Doğum yapacağım zamanda hiç öyle şiddetli bişey yaşamadım öğlen 2gibi belden sancı girmeye başladı.Yalancı sancılarda belimden çok karın ağrısı kasık ağrısı oluyor herhalde.Gerçek sancı belden giriyor.Belimden ağrı girdikçe karnım kasılıyordu.2 gibi giren sancılar düzenli olarak girmeye devam etti akşam oldu gece oldu geçmedi (bu arada akşam duş aldım yine geçmedi) sabahta doktora gittim akşama doğru 5 buçukta kızım doğdu.Yani sancıların devamlılığı düzeni çok önemli.Sancın başlarsa düzenini takip et bi duş al geçmezse gerçektir.Ben hastaneye gidene kadar adet olacakmışım gibi sancı çektim çok şiddetli değildi yani.Hatta hastaneye giderken sancıları hissetmemeye başladım korkudan galiba 😁 ve emin ol içine doğuyor hissediyorsun yani doğuracağını.