Bende 10 haftalığım 😍 yalnız doktorumun paylaştığı bilgiyi size de ileteyim. Muayene sırasında kalp atışını dinlemek çok zararliymis, sesi duymak için bebeğe ısı ve basınç veriliyormuş. Doktorum sakın hiçbir doktordan böyle bir talepte bulunma, görmemiz duymaktan daha sağlıklı dedi. Nihai kararı siz anneler verirsiniz tabi ama şahsen ben bir daha kalp sesini duyma talebinde bulunmayacağım.