Arkadaşım o kadın yüzünden bebeğe mama başladı sonra ne yaptıysak bıraktıramadık gerek çevreden gelen doktordan daha mı iyi bileceksiniz lafları… Ama ben önyargılıyım o doktora karşı ters bişey söylerse çokta umursamam bana çok profesyonelmiş gibi gelmedi. Daha 2 haftalık bebek anca doğum kilosuna gelir bu doktor geçtiği halde çok aç kalmış bu çocuk hemen mamaya başlanması lazım demiş direk özellikle de lohusa bir anneye. Ben devlete götürmüştüm büyük kızımı gatada yapıldı tüm takipleri ve çok güzel ilgilendiler