SusamsMother Herkese Merhaba 😊 Lohusa Geceliğini veya pijamasını alırken bedenini nasıl ayarladınız? Yoksa son haftalara mı bırakmalıyız?
Zatisahane4291 SusamsMother daha yeni aldim canim 63 kilo 1.65 boyum var s beden onden tamamen dugmeli olanlardan aldim orda denemedim eve geldim su halimle bile cok rahat oldu degilki dogumdan sonra daha rahat olur
SusamsMother Zatisahane4291 ben 26 haftalık hamileyim o zaman şimdi kilom neyse onu mu alayım? Teşekkür ederim. 😊
Zatisahane4291 SusamsMother bence daha cok erken kuzum bekle daha sen alman icin erken 35 ve sonrasi ozel bi durumun olmaz insallah o zaman diger eksiklerinle alirsin
SusamsMother Zatisahane4291 tamam o zaman ben de son haftalara doğru alayım😊 insanın günler çabucak geçecek eksik bir şey kalacakmış gibi hissedip hepsini alası geliyor. 😊 cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, hepimize sağlıklı gebelikler olsun inşallah🤲🏻
Zehra88 Ben büyük beden bulamıyorum sanki bütün hamileler çok zayıf miş gibi bütün markalar küçük beden üretmiş büyük beden buluyorum.oda çok.nadir bu seferde çok olgun takımlar var bildiğiniz büyük beden kazasi ve ya markası varmıdır yardımcı olurmuusnuz
SusamsMother Zehra88 trendyolda baktığımda 2xl falan vardı ama onlar olur mu ki? https://www.trendyol.com/effort-pijama/effortt-2302-ekru-sabahlikli-lohusa-gecelik-takimi-p-34357941
Csnsu Zehra88 bn lc vakıkıden aldım elbisede alt üst takımda fiyatlarıda uygun büyük beden gösterişlide değil öyle kumaşıda penye beğendim
Zatisahane4291 SusamsMother kuzum ben 35. Haftamdayim erken dogum riskim var en son 2.5 cm acilmam vardi oyle geziyorum dusun ama yeni aldim bircok seyi cantami yeni hazirladim senin icin cok erken sen yat dinlen guzel zamanlarin keyfini cikart
SusamsMother Zatisahane4291 benim de miyomlarım ve bel ağrım var genelde istirahat halindeyim. O yüzden internetten alayım diyodum ama tavsiyenize uyup beklicem🥰 Şükür haftanız baya ilerlemiş Allah sağlıklı doğum nasip etsin 😊
Zatisahane4291 S-e3506 s -m size de uygun olabilir diye dusunuyorum ben dogumdan sonra aninda kilo veriyorum zaten gobek kalmadigi icin dugmelerde sikinti olmuyor
Zatisahane4291 Csnsu lohusa takim diye alinca ucuk fiyatlar cikiyor zaten canim alt ust takim aldim 50 lira verdim daha uygunlari da var bwn surekli oyle gecelikle dolasabilen bi insan degilim hastanede idare etsin beni yeter bi kac gunde evde sizde cok iyi yqpmissiniz
Zehra88 Csnsu bende bakayım elbise taraftari değilim ama bulamayınca mecbur olucak galiba tsk ederim bilginiz icin