benim kasiklarim sanki adet olucakmisim gibi agriyodu. arada baş dönmem ve mide bulantim vardi. adet gecikmemin 3. gunu sabahi test yaptim negatif cikti. sonrasında yine olmayinca 7. gününde kan testi yaptırdım 2 -4 haftalik çıktı 🤗 ama sanirim erken gebelik belirtilerinden en fazlası göğüs hassasiyeti olarak yaşadım ben. müthiş bir hassasiyet dokunman mümkün değil. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. suan da test yapsanda çıkmaz canım. ben kan testinden 2 gun sonra merakimdan idrar testi yaptim onda bile çizgi cok silikti.