Tugce321 o sonuçları doktorunuza göstermeniz gerekiyor ama sağlık ocağındaki doktor bişi demez ki hemşirelerin, ebelerin uyarması lazım.. Zaten o süreçte onlarla muhattap oluyoruz ama sizin de o sonuçları göstermeniz gerekiyordu İlknur hanıma. Korkmayın şu an fark edildi ise önlemini alır İlknur hanım. Şöyle söyliyim kaç hafta önceydi hatırlamıyorum doktorum bana sana tahlil yapalım tiroitlerine falan bakalım dedi ben de 3 4 gün sonra sağlık ocağına gideceğim kontrol için orda yaptırsam olur mu demiştim o da daha iyi olur boşuna ücret ödeme dedi.. Sonra ben attım ona sonuçları bi sıkıntı görmedi. En son ki tahlilleri de ben sağlık ocağında 35. Haftamda yaptırdım sağlık ocağı çağırdı çünkü sonra sonuçları İlknur hanıma götürdüm bazı şeyler eksik eksik olanları yaptıralım dedi.. Aslında çok iyi bi doktor ama çok hastası var bizlerde biraz peşine düşersek eksiksiz her şeyi yoluna koyuyor.