Mucuzemiz Bana da 25+5 te gittiğimizde benim de suyum fazlaydı canım şekerden şüphelenildi şeker yükleme yapıldı çok şükür çıkmadı ama doktorum şekerli beslenmekten olduğunu söyledi 20 gün sıfır şeker beslendim meyve bile yemedim hiç tatlı şeker patates mısır karpuz kavun mısır tatlı vb ağzıma koymadım şimdi 28+5 te gittik toparlamış ve suyum normale dönmüştü canım büyük ölçüde beslenmekten oluyor şekeri tamamen kes düzelir inşallah merak etme 🙏🏻