Merhaba. Fikir ve deneyimlerinize ihtiyacım var anneler ve anne adayları.. hastane çantası, biberon-meme seçimi Doğumdan sonraki ilk 3 ay kullanabileceğim ve mutlaka alınmasını önerdiğini şeyler nelerdir? Hiç birşey bilmiyorum ve fikir almaya ihtiyacım var. Kaç adet zıbın almam yeterli? Nelere öncelik vermeliyim.. aklınıza gelen herşeyi bekliyorum ❣️