Beyza9197 url=https://hizliresim.com/FajlI6][img]https://i.hizliresim.com/FajlI6.jpg[/img][/url] Kızlar kese etrafında yukarda doktor kanaman var dedi pregostrn yazdı ilacla düzelirmi dedim düzelir dedi bebegin burun kemigi falan gayet iyi dedi ama kanamadan korkuyorum
Seda--urganci Beyza9197 cok gecmiş olsun peki sizdede varmı kanama benim de kese etrafındaymıs kanamam ama biraz kanama yaşadım bebek iyi dedi doktor şimdi kahve ye döndü kırmızydı ilk gün ve ben her gün progestan kullanıyordum normalde
Mrwemn Beyza9197 benimde kese disinda kanama alani vardi hatta kanamam oldu igne falan oldum progestani 20. Haftama kadar kullandim. Doktor surekli yatmami soyledi aonra kendiliginden gecti.
Unlukacar Ayı bitirmene az kalmış canım doktorun düzelir demiş içini rahat tut düzelene kadar bol bol dinlen hiç yorma kendi
Beyza9197 Seda--urganci benim kanamam falan olmadı hiç kese etrafında kanama görüyorum ilaç yazıcam eger kanaman olursa cok igne vuruluyomuş öyle dedi ama bende akıntı kanama yok