Filiz56 Merhaba anneler 38 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum özellikle korkanlar için yazmak istedim hiç acımıyor korkulacak hiç bişey yok 10 sn süren bişey zaten rahat bırakın kendinizi