Ferhaykoo Fatostrl Cok az catlağim vardi Hindistan cevizi yağı aldım yeni yeni kullanmaya başladım bakalim insallah ise yarar
Betulfatih Fatostrl Canım bio oil kullaniyorum ve çok memnunum. Fakat benim gebelik alerjim vardı diye çatlak görünümü yoktu onun için doktorum krem verdi onu kullanıyorum alerji görünümü geçince şimdi catlaklara bebe yağı sürüyorum ve bio oil sürüyorum. Bio oil eczane de çok pahalı bende trendyoldan aldim 125 ml 80 tl ye aldım. Ayrıca acı badem yağı da kullanabilirsiniz. Sakin tatlı badem yağı kullanmayin kıllanma yapıyor doktorum ve saglikocagi hemsiresi söylemişti.
Oznuremir Catlak icin en iyi cozum organik guvenilir tatli badem yagi,karin icin kullanilabilinir. Bacak ve gogusler icin hindistan cevizi yagi kullanabilirsiniz.
minikcasper Fatostrl ben bio oil aldım 18+5 haftalığız bakalım ne olacak 😃 ayrıca hindistan cevizi ve bebe yağıda kullanıyorum dönüşümlü 😃
2bebelianne__ Fatostrl 35+4haftalığız kalçamda ve göğüslerimde belirginleşmeye başladı çatlaklarım lierac kullanmaya başladım umarım faydası olur😊
Helenjr Bio oil içerisinde çok fazla A vitamini var diye söylediler bana o da hamileler için çok zararlıymış bu konuda bilgisi olan var mi? Ben şu an sadece lierac kullanıyorum
Miyne89 Fatostrl En bastan beri Hindistan cevizi yağı sürdüm iki hafta önce alt karninda kırmızı çizgileri görünce lierac aldim ayrıca badem yağı da sürüyorum lierac yapış yapış bsey nemlendirio mu pek anlamadım ama ucunu aklıma geldikçe suruom umarim daha fazla catlaamm