7+2 deyim Ürtiker geçiriyorum çok kötü kaşıntım var cildiye doktorum 2 hap 3 adet igne verdi kullanabilirsin dedi ama ben sadece bir hapı bikere attım Claritine 10 mg hamilelik grubu B ama ben 1 kere içtim 4 gündür çekiyorum çok az geçti Ürtiker atlatan var mı aranızda siz neler yaptınız ilaç vs. Kullandınız mı? Ben bebegime birşey olur diye içemiyorum korkumdan