Ben herşeyimi özele gittim işte detaylıdır odur budur bebeğim sağlıklı çok şükür herşeyimiz okey 33.haftadayım pendikte oturuyorum fakat eşimin bu ara durumu iyi değil yani 150 ödeyebiliyor fakat 2-3 ödücek durumu yok sanırım devlet düşünmek zorundayım tuzla devlet marmara vs hastane önerisi olan varmı benimde korkum bu yönde doğumdan değilde hastane kaynaklı