Arkadaşlar merhaba. Gebe olduğumu yeni öğrendim sayılır sağlık ocağı 6 haftalık gebe olduğumu söyledi bende doktora gittim kese oluşmuş ancak içinde bebek göremedi 10 gün sonra tekrar gel dedi. Korkuyorum içinde bebek oluşmazsa diye. Benimle aynı olayı yaşayan varmı . Başka bi doktora gideyimmi yoksa 10 gün bekleyimmi?