Minikannesi00 damlaaax18 canım çok güzel düşünmüşsün ama pandemi sürecindeyiz ,pek sağlıklı olmayabilir
damlaaax18 Minikannesi00 doğru söylüyorsun bende pek biyere çıkmıyorum ama yakın oşduktan sonra o kahveler illaki içiliyor 😁
Sevgiarf Almanyadayım ama İzmir’i çok özledim en çok kemeraltında alışverişi 😂😂bu senede gelemedik artık seneye kızımı getirip gezdircem inşallah