24 ve 28 de oldum. Neden geç diye sorduğumda hemşireme erken haftalarda farklı sebeplerden düşükler oluyor. Herkes aşıdan sanıyor. Aşının üzerine kalıyor resmen dedi. Biz de alınan kararla geç yapıyoruz hemde burdaki kalp atış cihazı eski anca kalp atışlarını duyuyoruz bu yüzden ilerleyen haftaları seçiyoruz dedi.