Dila_06 Dün doktora gittiğimde bebeğinin kafası rahme dayanmış rahim iyi durumda ama dikkat et ayaktakalma dedi doktor dinlen yorgun düşmüşşün dedi başına gelen var mı sonra bebegın yeri düzelen var mı ??başka nelere dikkat etmeliyim
Kezosirac Dila_06 ayaklarini dik duvara dinlenin bol bol viraz stres ve yorgunluktan oluyo bu durumlar. Rabbim.vaktinde kavuştursn 🥰
ecembugra53 Dila_06 canım bende aynıyım bana da aynı dedi korkma fazla ayakta kalma yorma kendini yeter bende 29 haftalığım iş yapıyorum ama dinlenerek şakın korkma bişeu olmaz doktora gittim bende 3 gün önce
damlaaax18 Mimarhanim abla her tartışmada seni görüyorum 😂😂 daha yeni kaynana gazabına uğrayan kızın tartışmasında gördüm 😂😂
Mimarhanim Dila_06 canım dikkatli ol. Ayakta kalma. Bebeğin aşağı baskı yapmasına neden olur ayakta kalmak. Ayrıca rahim ağzı uzunlugun için bişey dedi mi
Dila_06 Mimarhanim rahim ağzı uzunluğu normal dedi açılma yok dedi yarın ayrıntılıya giricem orda tekrar bakarlar dedi doktor çok tedirgin oldum
Mimarhanim Dila_06 inşallah bir problem yaşamazsın canım. Sen dikkatli ol istirahat et bişey olmaz inşallah
Dila_06 ecembugra53 inşallah biran önce atlatırız sağlıkla zamanında gelir bebişlerimiz allah herkesin gönlüne göre versin
Mimarhanim damlaaax18 sende tüm hamileliği yatarak gecirsen vakit geçirecek ortam ararsın canım 😂 ayrıca öyle deme kız yine de sadece bildiğim ve yorum yapabildiğim tartışmalara katılıyorum 😂 hem sende sürekli beni gördüğüne göre sende sürekli post geziyorsun 😝
Mimarhanim damlaaax18 24+2 deyim canım. 15.haftadan beri erken doğum riskim var sürekli yatıyorum. Hala riskim devam ediyor. Sen ne kadarliksin 😘
damlaaax18 Mimarhanim geçmiş olsun allah kolaylık versin 31+6 yım bende yaşınız kaç bu arada abla diyorum ama
Mimarhanim damlaaax18 sende 18 li biseyler yaziyor diye ses etmedim yaşın mıdır acaba diye 😅 ben 29 um. Teşekkür ederim. Rabb’im hepimize sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
damlaaax18 Mimarhanim yok abla 8. Sınıfta bıraktım ben 9 sene kuaförlük yaptım ustalığa giderken evlendim herşeyim yarım kaldı ama iyikide evlenmişim ya bir pişmanlığım yok 😂😍
Mimarhanim damlaaax18 Rabb’im pişman etmesin. Sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini. Sen yine belgeni al. En azından altın bileziğin olur kolunda.