sezerulk44 İlk dozu oldum 31. Haftadayım tekrar çağırdı sağlık ocağı fakat Aile Hekimi ve ebe virüs kapmış tekrar iş başı yapmışlar eşimde bırakmadı korkudan olmasam sıkıntı olur mu acaba
Unlukacar sezerulk44 istersen Ailen yakınsa oradaki sağlık ocağına misafir olarak gidip yaptırabilirsin
Babyy1S sezerulk44 2.doz etkili oluyormuş o yuzden 2 kez oluyormusuz hastanede yapıyorlar orda yaptırabilirsinz