Semakacan Busemya yalniz canım doktorlar ilk 3 ay kilo almayı tavsiye etmiyor o kilo sana kalır çünkü bebeğe bişey gitmiyor daha 😀 benim 4 aydan sonra çıktı göbeğim
deletedmom43 İlk gebelik sanırım, bu kadar istediğine göre 🙂 Kişiye göre değişiyor canım. Kimisinin 4.ayda çıkıyor. Kimisinin 8.ayda.
Busemya Ilk bebegım soyle dıyeyım benım 5. Haftadan beri gobegım var ama ben kılo mu aldım yoksa hamılelık gobegı mı onu anlayamadım 😂😂😂
deletedmom43 Busemya Bu kadar erken çıkamaz. Bende 7.haftamdayım, sıfır göbek. Hatta hiç bir şey yiyemediğim için içine bile kaçtı göbeğim🤣
Kadze Busemya vücut yapınla alakalı o bence cnku bende zayıf değildim ama göbeğimde böyle dgldi hatta yok gibiydi 1 kilo aldım suan 12.haftadayım 3 ay oldu göbegmi görsen 5 aylık dersin🙂
Meltem19 Busemya 😂😂oyle oldu biraz .cok cok zayıf olsanız bile 5 haftada şişmez diye düşünüyorum gazdır o ☺☺Benım iç karnım geniş muhtemelen ondandr
Duduu Valla 11 haftalığım çıktı benimki ama o kilo galiba 😐🙈 bilmiyorum 3 kilo aldım hafif göbeğim vardı ama iyice çıktı. Kot giymeyi bıraktım. Kotları giyince sancım oluyo
Mervezngn Bende 10 haftalık hamileyim özellikle yemek yedikten sonra karnım taş gibi oluyo ama tabiki karın şişmesi icin erken daha bende çok hevesliyim biran önce içimde kıpırdasın büyüsün istiyorum 😍😍
Burcusrkn 15 haftalığız kendini belli edecek kadar göbek var belki de çok zayıf olduğum için erken çıkmıştır bilmiyorum ama toplu taşımada yer veriyorlar artık o kadar belli yani😂