Hilal93 benimde taze geçti sayılır gece motorla gezmenin faydası olarak geri döndü bana , bademciklerim şişti hatta nolur ne olmaz diye hastaneyede gittim çok sükür bir şey yok serum verdiler çok ama çok iyi geldi , öksürük için bal pekmez limon karabiber karıştırıp içtim biraz tadı kötü gelebilir ama şifa için değer anında yumuşattı, vick sürebilirsiniz burnunuzu açması için burun kenarlarına ben iki günde ayaklandım eğer geçmeseydi ya da serum yemeseydim nane limon kaynatıcaktım terlemeniz cok onemli