Kızlar sancılarımdan emin değilim öğleden önce baya vardı ancak şuan yok, nişan gelmiş olabilir ondan da tam emin değilim 39+4 üm bu arada , merak amaçlı doktora gideceğim , bir hafta önce gittiğimde 2 cm açıklığım vardı . Sizce sancı hissedilmeden normal doğum başlıyor olabilir mi var mı aranızda öyle bir durum yaşayan ?