Kızlar birazdan hastaneye gidicem nst ve çatı muayenesi olacağım fakat geçen hafta doktor birden çağırınca nstde sıra beklerken gel hemen bakiyim sonra nstye gir dedi çatı muayenesi yapcam dememişti bende o psikolojiyle gitmemiştim halbuki birden öyle çağırınca kasıldım ister istemez şimdi birazdan gideceğim tekrar bakacak kasılmamak için ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum kasılırım yine bakamaz diye