Hifask44 Ben üniversite hastanesine gidiyorum 2 li taramada doktor baya detaylı inceledi cinsiyetin erkeğe benzediğini ama tam net olarak bir ay sonra belli olacağını söyledi acaba değişir mi o kadar detaylı incelemeye
Uem_ Canim banada ikili taramada erkek dedi 3 hafta sonra kiz dedi degisebiliyor ayrintili ultrasonu bekle kesin anlasilmasi icin.. Hifask44
Mervetekmn Hifask44 ben 19 +2dw gittim çıkıntı var ama kordonda olabılır dedı net bıse demedı 3hafta sonra bakalım dedi
Mensure123 Uem_ ikili taramada sadece downlu olup olmadığına bakılmıyor mu herhangi bir anamoli var mı DİE
Hifask44 Mensure123 sadece down sendromu açısından bakılmıyor bütün olarak bakılıyor bir sorun olup olmadığına
Uem_ Mensure123 cinsiyete de bakiliyor kalbine eline koluna. Yada benim doktorum bakdi bilmiyorum bende öyle demisdi cünku
Uem_ Hifask44 bilmiyoruz 2 hafta sonra ayrintili ultrason var orda kesin beli olur bende merak icinde bekliyorum
Mensure123 Uem_ ben normalde hemşireyim ama bu gebelik takiplerini hiç bilmiyorum bi de hiç ilgilimi çekmezdi yani başa gelince farklı oluyormuş 😊😊 insanlar bildiklerini deneyimlerini yazıyor güzel bir platform olmuş
Hifask44 Evet baya ayrıntılı ultrason girmişim gibi baya detaylı bakıldı yarım saat baktı doktorum cihazı da yeni cihazdı hayırlıs artık
Hifask44 Mervetekmn ben aslında böyle ufak parlak bir çıkıntı gördüm ama yinede pek anlamam renkli ultrasonla baktığında