Kizlar dun hastaneye gittim 38 +5 hamileyim doktor tansiyonuma bakti yuksek dedi sonra bende dedim 5 gundur ishalde var dedim o da bana dedi ki dogumun gelmis olabilir dedi beni bagcilar acil dahiliyeye gonderdiler kan tahlili falan yaptik en son acildeki doktor bulanti icin kucuk bir serum verip gonderdi hâlâ bisey anlamis degilim afedersiniz hâlâ ishalim muz kahve vs. Falan yedim ictim gecmedi ne yapacagimi bilmiyorum ??🤔🤔🤔🤔🤔