Slin35 Merhaba kızlar. Bugün kalp atışı için doktora gittim 6 hafta 1 günlük olduğunu söyledi doktorum ama kalp atışı zayıf dedi 😞 bu iyi de sonuçlanabilir kötü de dedi. Hiç başına gelen var mı ?
Yarenn13 Daha çok yeni olduğu içindir aynı durum benimde başıma geldi 7+3 ken zayıftı 2 hafta sonra gittiğimde normale dönmüştü canınızı sıkmayın 🙏
Slin35 Yarenn13 çok teşekkür ederim 🙏🙏 böyle şeyler duymaya o kadar ihtiyacı oluyor ki insanın. Haftaya cuma tekrar gel dedi inşallah bizde sizin gibi güzel sonuçlar alır da geliriz 🙏
Yarenn13 İnşallah kötü düşünüp kötüyü çağırmayın bol bol dinlenin hayırlısıyla düzelir haberlerinizi bekliyoruz sağlıkla inşallah 🙏