Kıymetli anneler merhabalar 🌺. Bugün çalışabilir raporu için hastaneye gittim 32+5 haftadayiz kilomuz 2400 olmuş hamd olsun .Genel durumu iyi bebeğin ancak benim nstde sancı ve ağrı çıktı. Doktor dinlensen iyi olur gibi yuvarlak cümleler kurdu. Yalnız şöyle bir durum söz konusu , çocuğa doğumdan sonra bakacak kişi annem ama öyle bayıla bayıla bakmayacagi için dogumdan sonraki o 5 haftayı yabana atamadim. Seminerler pazartesi başlıyor 5 gün köye gidip gelmem gerekecek( şahsî araba ile ) . Hissettiğim bir ağrım ve sancım yok şimdilik yine de tedirgin oldum .Bu tarz bir durumda olan veya bu durumu deneyimleyen anneler varsa fikir danışmak istedim . Doğru mu yaptım yanlış mı bilemedim 🤦