SonGoku22 bende 30+5 im.. 4-5 gün önce sizinki gibi sancılarım oldu, bel ağrısı birde.. baya korkmuştum.. bebek hareketliydi ama erken Doğum diye tedirgin oldum.. regli sancısının çok daha kötüsü.. dr ile görüştüğümde magnezyum kullanmamı önerdi. Çok şükür 2 gündür iyiyim. Bence dr unuz ile görüşün. Riske atmayın. Geçmiş olsun..