Aysunkacmaz Merhaba arkadaşlar , hamileyken nar, çilek, ciğer gibi yiyecekelerin tene temas etmesi sonucu bebekte doğum lekesi olacağı inancı var. Sizce doğrumu yoksa hurafemi ? Çok fazla nar suyu içiyorum ve ister istemez yüzüme değiyor içerken 😊
Umutluuu Aysunkacmaz bazıları hurafe diyo ama benim alnımda var ☺️ Çok belirgin değil ama iki kaşımın ortasında 3 çizgi halinde. Annem nar yedikten sonra alnımı kaşımıştım derdi. Bi tanıdıkta olacak mı diye sırf merakından bileğine zeytin sürmüş bebeğin bileğinde siyah leke vardı. Ya gerçek ya da tesadüf 🤷🏼♀️
buseyusuf27 Aysunkacmaz yıceklerdekı batıl ınanclar dogrudur bn ınanıyorum yengem zeytını agrıyan dısın ustune koymus 5 dk tutmus ama yegenım yanagında sıyah leke ıle dogdu . bnde korkarım oyuzden 🙈
Tugce1803 Aysunkacmaz Annem nar yiyip kafasını kaşımış kardeşimin kafasında nar tanesi şeklinde leke var
Dilbur Nar dediniz de aklıma geldi Bi akrabamızın kızı çok güzel, hamileyken aynaya bakarak nar yemiştim dedi bende deneyeceğim aklıma geldi şimdi bu postu görünce leke filanda yoktu kızda 😊