Merhaba sevgili anne adayları
Doğum yapan nerdeyse tüm arkadaşlarım göğüs ucu yarasından yakınmakta. Gümüş göğüs kapaklarını hepimiz duyduk (kullanımını bilmiyorum bilen varsa anlatabilir) öneriyor musunuz ve ya krem kullananlar anneler işe yarıyormu hangisi daha etkili. Kapaklar 300 lira civarındaydı eğer işe yaramayan birşeyse hiç boşuna masraf etmiyim. Sitelerin yorumlarına baktığımda herkes memnun görünüyor yinede bi ikilem içimdeyim 🤭 teşekkürler şimdiden