Ben de ikiz gebeyim. 14.haftada 30mm’di. Haftalarca yatarak ve ilaç desteğiyle aynı tutmayı başardık. 24.haftadan sonra da serklaj yapılamayacağını söyledi doktorum. Hep yatarak ve ilaçları düzenli kullanarak dikişsiz 30+3e geldik çok şükür 🙏🏻 13mm’lere yeni geldik daha. Dayanabildiğimiz kadar dayanacağız artık, yatmaya devam 💪🏻