Merhaba kızlar bugünn doktor kontörülüm vardı ve 39+5 olduk. Bugün yarın diye diye bir türlü doğuramadan neyse kontrolller yapıldı bebeğin kalp atımı ve sancılarım iyiydi doktor Altan’da muane yaptı ve 1 buçuk açılmam olmuş istersen suni sancıyla normal dogum yapabiliriz dedi . Yada istersen bir hafta daha bekleyelim dedi bir hafta daha beklersek 41 hafta olur. Ama o zamana kadar açılma olur mu bilemeyiz suni sancı yine verebiliriz dedi ve bebek tabi biraz daha büyüyeceği için dogum bi tık daha zor olabilir dedi .bende çok kararsız kaldım sizce yarın suni sancıyla Doğum yapsam mı yoksa bir hafta daha beklesem mi ama şuan bebeğin gelişimi iyi herhangi bir sıkıntı yok ve suyumda gayet iyi olduğu için bir hafta daha bekleyebilirsin dedi sizce ne yapmalıyım. Suni sancıdan da korkmuyor değilim