Kızlar 35+5 günlük gebeyim. Aslında bir sorun yok. Burnum akıyor ve boğazımda afedersiniz balgam oluyor o da bana acılık veriyor. 3 gün oldu başka bşr belirti yok. Belirtileri takip edeyim diyorum ama şuana kadar bir sorun olmadı hamd olsun. Benim bütün ailem grip oldu hepsi tek tek biri iyileşti diğeri oldu derkrn ben olmadım hiç. Hepsinde boğaz şişmesi ağrısı ve burun akıntıso ses değişimi oldu sonra 1 haftaya kalmaz geçti ama korkuyorum belirti mi burun akıntısı