burcuyilmazzz38 Bugün kontrolden çıktım nstde sancı yok açılmam da yok yürüyüş yapamıyorum belim ortadan ayrılcak herhangi bir belittim yok bu haftalarda olan varmı kızım biraz inatçı çıktı ilk doğumum..
Mimarhanim burcuyilmazzz38 bir doğuramıyorum postuda sen aç canım 😂 totem yaptı herkes o postu açan doğum yapıyormuş diyorlar 😅 Rabb’im hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻 bana da o günleri görmeyi nasip etsin 🙏🏻🤗
mysweetbaby burcuyilmazzz38 ben de 38+5im daha dün doktordaydım ama tık yok bende de kanala da girmemiş zaten ve kafası sınırda.benimki hafif çapraz duruyor o yüzden pazartesiye kadar düzelmezse sezeryan ile alınacak
glbyzksr burcuyilmazzz38 39+3 deyiz. Ne Nisan ne sancı hiçbir şey yok. Nst de sancı 20lerde çıkıyor. Bekliyoruz hala. inşallah sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza alırız
Ballilokmatatlisikizim burcuyilmazzz38 aynı gündeyiz geçen hafta çatı muayenesinde 1 cm açıklık var dedi doktor. Bende de ne ağrı ne sızı . Sadece belim sırtım ağrıyor o kadar. Doğmadı diye stres oldum iyice ☺️ Bu arada benim bebeğim de kız ,gerçekten Ağustos bebeleri inatçılıkta rekor kıracaklar
burcuyilmazzz38 Ballilokmatatlisikizim bende gerilmeye başladım valla artık gelsin istiyorum gece uyku yok bunaldim