Bugün 37+3 teyim çatı muayenesi oldum normal doğum için uygunmusum ama kastım kendimi doktor dedi ki doğumda da kasarsan sikarsan kendini bebek sıkıntıya girer oksijensiz kalır başı dedi tedirgin oldum bnde bak dedi haftaya tekrar bakacağız çatıya dedi ,sizde kastınız mi doğumu etkiledi mi normal doğum istiyom ben lütfen ne yapabilirim bu durumu aşmak için ☹️