Serenat Kızlar 7 haftalık hamileyim saclarımın ucunu evde boyamak istiyorum doktoruma sormayı unuttum acaba boyatan sıkıntı yaşayan varmı
Mervemelih Serenat ben 6 haftalıkken boyattım canım dibe değmediği süre sıkıntı yok bende uçlarına yaptırmıştım doktor sıkıntı yok demişti
isimsizbebek Serenat loreal inoa kullanabilirsiniz .ben de hamileyken bu boya ile boyatmistim. Ama doktorum 3 aydan sonra boyayabiliyosun demişti son ayımda boyatmistim ben beyazlar iyice çıksın diye bekledim
Samira1132 Serenat aman çok erkenmmis sizin şakın riske atmayın . Ben 4 aylık olmama rağmen riske atamıyorum saçlarımda beyazlarım çıkmasına rağmen
almila2020 Serenat bana da 3. aydan Snra boyamımı sölemişti cnm amonyoksız boyayla ve acık alanda sevgiler 😍