Pinkyellow EsraUmt paketinde beden aralıkları yaziyodu mesela 36 ile atıyorum 40 beden arasindaysaniz m beden diye bende o yüzden m beden aldim çünkü L bedenin ölçüsü baya büyüktü
Aloneanqel EsraUmt canım 40 yani L beden al. Yeni doğum yapan birçok anne adayı büyük beden alıyor rahatsızlık vermesin diye. Kullanışlı oluyor
Momnurse EsraUmt Kesinlikle beden tablosunda sana uygun olanın bir beden büyüğünü al Banaküçük geldi eşim gidip bir beden büyüğünü aldı ama diğer olduğu gibi duruyor yazık oldu
Dilbur EsraUmt canım bende ilk kızımda yanımda götürdüm ama hiç lazım olmadı hastanenin verdiği bezde gayet kullanılır bişey ama ben sezeryan oldum belkide onunda etkisi vardır bezi beğenmem konusunda
Melek-kaim-15 Ben L aldım zaten çok kilo aldım bol gelsin sezaryen olursam dikislerimi rahatsiz etmesin istedim
Aloneanqel EsraUmt annem de 65 kg ile doğurdu birkaç yıl önce. L beden almıştı kendine hastane çantasına koymuştu. Normal doğum yaptı. Normal doğumda kanama çok olabiliyor L beden kullanışlı oluyor
Gumball Kızlar bu neden ve niçin kullanılıyor? Şimdi başlığı görünc e internette araştırayım dedim ama pek bir bilgi de yok🤔
Gumball Nesliyazmazz hmm anladım. Bende acaba ıdrar mi kaçırılıyor ondan mi diye düşündüm 😂😂 başlığı görünce ufak çaplı bi şok yaşadım ama cevabınız beni aydınlattı. Çok teşekkürler.