EbruKarateke 7+2 haftalık hamileyim son 2 gundur cok gaz sancım oluyor dayanamicak gibi oluyorum bazen normal mi 😔
bebekkaradag EbruKarateke Ayaklarınıza kalın çorap giyin, bir de ben evde cam şişeye kettleden su kaynatıp dolduruyordum. Havluya sarıp ayaklarımın altına koyuyordum çok iyi geliyordu
Mervezcanen EbruKarateke Normal canim bende ilk 2ay cok cektim mide bulantim olmadi sadece gaz geldiginde midemi bulandiriyordu o derece yani
Sevde123 Evet normal ben 20. Haftama kadar cektim o sancıyı bazen ölüyorum dediğim bile oldu kalbime kalbime saplaniyordu resmen sonra doktorum ilaç yazdı onunla rahatladım bide kullandığım vitaminlerde ishal yapınca resmen ilacı aşkla iciyorum😅
EbruUslu Sevde123 canım hamgı ılac rahatlattı acsba bırde isal yapan vıtamın ılacını da merak ettım 17 haftalık olduk basından berı bende de aynı sorun var ozellıkle aksamları cok rahatsız oluyorum
Sevde123 EbruKarateke evet büyük ihtimalle yazar ağır bir surup değil zaten,ben ultrasonda bebeği gördükten sonra unutuyordum bütün şikayetlerimi en son not edip gidince söylemiştim hemen yazmıştı keşke en başından söyleseymişim okadar sanci cektigime degmedi😯
deletedmom43 EbruKarateke Vaovvv, çok hızlıymışsın 🙂 Böyle hemen hamile kalanlara annem “Çeyizinde mi getirdin çocuğu” der 😂
Sevde123 Arasinannesi kabızlık için duphalac diye bi surup yazdı o iyi geldi birde eklem ağrılarım için magosit hap vermişti magnezyum onun da yan etkisi ishalmis😊
Sevde123 EbruUslu bende başından beri kabızlık sorunu vardı o yüzden gaz sancısı oluyordu duphalac şurup yazmıştı eklem ağrıları içind e magnezyum vermişti magosit hap onun yan etkisi ishalmis birde normal kullandığım kan ve vitamin hapı da bende ishal yapıyor
EbruUslu Sevde123 ne guzel cok sanslısınız bende yemek yedıgımde cok sısıyorum kabız degılım ama ishal olsam cok rahatlatırdı beni😏😀