Kızlaar 2-3 gündür acayip bi kaşıntım var ne kolonya ne soğuk duş ne de bepanthol sensiderm fayda etti. Çıldırmanın eşiğine geldm artık avuç içlerim göbeğim kollarım bacaklarım uyuz gibiyim. Netten baktım kolestaza benzemiyo pupp belki… böyle küçük küçğk içi sert ama dehşet kaşınıyo var mı öneriniz